Ebruuu641 Merhaba 18 günlük bebeğim var doğduktan iki gün sonra bir hafta Kuvezde kaldı sarilik ve akciğer enfeksiyonundan.hastahanede beslenme saatlerinde daha uzun emiyordu eve geldikten sonra günde en fazla bir kez yarım saat emiyor kalanında 10 en fazla 15 dk zorla emiyor normal midir? Sizde durumlar ne hastahaneden sonra hiç mama vermedim
Saliha0540 Ebruuu641 benim bebegim dogdugundan beri 5 dk emdi.simdi 2 aylik arada gaz agrilari geldiğinde 30 dk emiyo okadar
ATC Ebruuu641 16 günlük oğlum 1 hafta küvezde kaldı çok değişiyor bazen 1 saat emiyor bazen 15 dk basende 3-5 dakika 😂
Minnakcan Sık emiyorsa şaat başı yada iki saate bir zorlama bence canım küçük oldukları için çabuk yoruluyorlar benimkide öyleydi az emer kucağımda uyur kalırdı bir ayı doldurduk şimdi biraz daha uzasu yarım saat sürüyor