Zeysare merhaba, diyet açmada doktorlar bebeğe ve tepkisine göre ilerliyor. Doktorunuzun yöntemini yapmanız en sağlıklısı olur. Örneğin oğlumun kakada kan hiç olmadı, doktorumuz alerji seviyesinin düşük olduğunu düşündüğü için önce oğluma taddırdı, bir sorunla karşılaşmayınca ben de tüketmeye başladım. İlk olarak biz pişmiş yoğurtla yani yoğurt çorbası ile başladık. Yoğurt çorbasından sonra sırasıyla peynir, yumurta, yoğurt, kefir ve tereyağ denedik. Şimdi direkt süt ve ceviz tüketmiyorum, onları 1 yasından sonra deneyeceğiz. Kefiri de 1 yasından sonra tekrar deneyeceğiz.