Arkadaşlar uzun uzun anlatmadan sıkmadan bişey sormak istiyorum bebeğim özellikle doğduğunda da kakada kan uykusuzluk deride kızarıklık ve döküntü vardı ama doktorumuz geçer dedi geçiştirdi ve yakın zamanda bir iki gün önce bebeğimin kakasında daha önce hiç görmediğim kadar çok kan gördüm ve korktuk bir sonraki gün doktora gittik ve önce diğer problemleri sıraladık her zamanki gibi olur dedi kakada kan dedikten sonra aaa bu önemli yahu adam insan bi detaylı bakar neyse bu arada doktoru değişeceğiz bugün kan verdik ama o nasıl bir şey allahım hiçbir bebeği öyle kan aldırmasın resmen iğne sokup damla damla damlattılar üç yerini deştikten sonra ve kaka tahlili sonra da ilk bulgular inek sütü alerjisi gibi bir arkadaş burada post açmıştı bebeği böyleymiş ve sonra uykusu da herşeyi düzelmişti yazabilir mi ya da başınıza geldi mi yarın doktor tekrar bakacak