Benim kizim 13 aylik. Bu durumda olan bitek ben miyim die dusunuyordum icimi rahatlattiniz. Zaten basindan beri uykulari berbat bi bebekti. Son bikac aydir iyice surunuyorum. Asla dalamiyor cok zor uykuya geciyor. Gunduz 2 gece ise 2 dwn sonra oturuyor. Bazen sabah kadar uyutamadigimiz oluyor. Meme ve sallama ile nereye kadar yasicagimi bilmiorum asiri caresizim.