Dilara_1393 Merhaba arkadaşlar bebeğim 3,5 aylık hep okuyorum 4.ayda uyku gerilemesi diye 4.ay dolduktan sonramı yoksa içinden giderken mi oluyor bilgisi olanlardan bilgi alırsam sevinirim,🤗
Dilara_1393 kartalice38 gerileme yaşadık yaşayacak diye tetikte bekliyorum resmen🙈 sizin ne durumda peki uyku düzeni ?
kartalice38 Dilara_1393 uykuya geçişlerde sıkıntı yaşamaya başladık emerken mızmızlanıyor sürekli ağlak halde geç uyumaya başladık 😔
Dilara_1393 kartalice38 yaa uykuya geçişin zor olması onları da yoruyor aslında ama ama nasıl bir yol izlemeliyim bende bilmiyorum onbucuk.onbirbucuk arasinuyuyor önceden bı saat.geri atardı ve bir saat ilerledi korkum daha da ilerlemesinden yana😬 sallayarak uyutuyorum malesef devam sütüyle besleniyor çünkü emmedigi için memedenuyuma durumu söz konusu değil birde funduznuykulaeini hep ayağımda uyuyor bırakınca uyanıyor siz ne yapıyorsunuz?
kartalice38 Dilara_1393 benimde aynı gündüz ayağımdan saniye bırakayım gözlerini açıyor benimki emdiği halde memede uykuya geçmiyor geçse bile memede uyuyup geri uyanıyor sanırım atak dönemimiz bu zamanlarda başladı inşallah 🙏 daha fazla huzursuzluk yaşamadan şu dönemi atlatalım 🙏
Dilara_1393 kartalice38 inşallah inşallah🤲🏻 uykuları bölünmesin ve huzursuzluk olusmayip kalitesi bı uyku çeksin diye bırakmak istemiyorum bende gündüzleri ancak öyle uyuyor eş kaza bırakayım dakikasına mikirdaniyor halbuki sallamiyorum da daldiktan sonra öyle ayağımda durmak istiyor anlam veremiyorum😬ama bizim yaklaşık birbucuk aydır böyle ne zaman geçer bilmiyorum ya da geçer mi🤷🏻