aysmre0313 Kızlar bebeğim 3400 doğdu şu an 14 günlük ve 3200 sizce ne yapılmalı sizin bebeğiniz nasıldı lütfen bilgilendirin 🙏
_tospikannesi aysmre0313 3,500 ün üzerine cıkmalıydı canım. Hastaneden cıkarken o kiloya düşüp sonra kilo alması gerekiyordu saglık ocagına götürün isterseniz doymuyorsa mama baslatabilirler