Bebeğim 5 gün sonra tam 6 aylık olacak.. Bir süredir akşam uykusuna yattıktan yaklaşık 15-20 dk sonra uyanıp ağlamaya başlıyor . ama nasıl ağlamak ! neden bunu yapıyor anlayamıyorum. ayrıntısıyla yazacak olursam;
.
Sabah 07:30-08:00 arası uyanır ve 1.5-2 saatte bir 1 saatlik uyku uyur. bu şekilde üç uyku yapar ve toplamda 3 saat uyumuş olur. Son uykusundan 17:00 de uyanmış olur. ( Her zaman değil tabi ama bugün böyleydi mesela)
Sonra Akşam 8-9 civarı iyice uykusu gelmeye , mızmızlanmaya, gözlerini ovuşturmaya başlar. yani uykusu geldiği her halinden belli. alıp uyuturum , uykuya geçmesi 10 dk sürmez. ve dediğim gibi 15-20 dk sonra uyanır ağlamaya başlar bir türlü uyumaz. sonra 11-12 gibi tekrar uyur uzun uğraşlar sonucu. Acaba diş sancısı mı diye düşünüp bugün akşam uykusuna yatırmadan önce ağrı kesici verdik ama değişen bir şey olmadı. Bilen var mı yaa 😞