Dogudabirogretmen Nasıl anlarız kızlar, ben normal doğum yaptım çok dikişim var ve 18 gün olmasına rağmen 3 gündür çok ağrım var. Yarın doktora gideceğim. Sizde oldu mu hiç belirtisi neydi
Zeynommgamze Dogudabirogretmen benm bir dikisim açılmıştı ama öyle ağrılı bişe değildi ben sadece baknca farkettim yarn bı git bakalm doktorun ne diyecek inşallah bo sorin yoktur 18. Gündndede iylesmemis olması normal kendini korkutma ben 40 gün oturamadim🙄
Zeynommgamze Dogudabirogretmen normal canm rahmin daha toparlamadi baskı yapıyor oda ayakta durunca canını acitiyot bende duramazdim uzun surekorkma hepsi geçecek en fazla 20 gün sonra hiç bseyn kalmaz