Sevalmerdoglu 3. Ayda geçti benim oğlumun sarılığı anne sütü sarılığı diyorlar kendiliğinden geçiyor çocuğun kan grubuyla sizinki arasında pozitif negatiflik varsa bu önemli bunun dışında düzenli kan tahlili yapıp bakıyorlar eğer değerlerde düşme varsa sıkıntı yok. Etrafımdakiler beni çok darlatmıştı bu yüzden çok doktora gittim ama kendiliğinden geçti sıkıntı etmeyin