RumeysaMom geçen eşimin halası d vitamini ampulu verdi için diye . Her ay 1 kez covitten korunmak için ya da hafif atlatmak içindi heralde . İçtiniz mi dedi . Evet dedim ama içmedik unuttuk. Bize geldi ve mutfakta gördü kutusunu 😂😂😂 karı koca yalancısınız dedi ay ateş bastı kıpkırımızı oldum
sonuç : korona olduk biraz kötü atlattık😂