Ozlm_ benim bebem 6ay boyunca günde ortalama 10 ile 12 saat ağlardı🤭😂ama geçti kolik bı bebeğim vardı hergun ağlardım keşke daha anlayışlı olsaydım daha bilinçli olabilseydim o zamanların geçeceğini bilip kendime karşı daha nazik daha acımasız olsaydım kendimi çok yiprattim bebeğimde benim ruh halimden etkilenip muhtemelen daha çok ağladı ☹️sakin ol ve bebeğine karşı daha duyarlı bak neyi var anlamaya çalış kesin birşeyi vardır sorun sen degiilsin yani