Eseslianne Selam anneler, Bebegim 1,5 aylik. Doktor tavsiyesiyle meme + mama ile besleniyor. Her mama verisimden bi sure sonra bickirik basliyor ve bebegim kusuyor. Boylr durumda olan varmi acaba?
Sumide Eseslianne merhaba sorununyz gecti mi benim kizim su an 43 gunluk her emme sonrasi kusma ve hickirik oluyo doktora goturucem cuma günü alerjiden şüpheleniyorum . Kusmasi süt gibi miydi acaba
Milakizim Tugbabsra benim bebeğim kusmuyor ama mama sonrası hıçkırık oluyor yüzde 90 sorun mu hıçkırık olması
Perimasali89 Bebeğim altı aylık her hıçkırık başlangıcında kusuyor fazla beslendikleri için olabilir tabii küçükken daha çok oluyordu azaldı şimdi
Tugbabsra Milakizim yok bebeklerin miğdesi büyümüş hıçkırık normal ama hıçkırıkla kusma anormal bebekler çok hıçkırık kurtar gayet normal yani
Denisss Yenindogan bebeklerin midesi henuz tam gelismedigi için mama sonrasi hickirik olabiliyormus buyudukce gececegini soyledi doktorum kusmasi da fazlasini çıkarıyordur merak etmeyin
Eseslianne Sumide suan 11 ayligiz. O zamanlar doktorla konusmustum ve normal oldugumu soyledi. Bir sure sonra da gecti. Sizin de gecer insallah 😊
Hamzanin_annesi41 Gazini tam cikaramadiginda hickirik tutar dye biliyorum.gazli bi bebek bnmkide beslenmeden snra gazini tam cikaramazsa kusuyor ve hickrk tutuyor.