Merhabalar..oğlum 5 aylık hep sağ taraftan emiyo geçen gün sol tarafı sağdım 10 ml anca çıktı. Çok aç olduğu zamanlarda sol tarafı veriyorum ama almıyo emiyo gelmeyince sinirleniyo acaba sol tarafta süt kesildi mi sağsam artar mı? Başına böyle bir durum gelen var mı?