Betulummmm 2 aylık bebeğim kilo alimi bu ay geçen aya gore bayağı azalmış.... Acaba ne sebep olmuştur... Gaz problemimiz vardı.. O sebep olabilir mi...
Betulummmm Metindamla ilk ay 1600gr almıştı simdi 700gr almış... Gerçi hep ayni olacak değil ama aradaki fark büyük olunca sebebini merak ettim.. Doktorda bise demedi