bsrbrn Deli gibi beşikte sallanmaya sevdalı bir bebeğim vardı gece uyuduğu her sn sallanmak ister bırakınca uyanırdı. Hatta bir defa artık sinirim tepeme çıkmıştı kendimi zor sakinleştirdim. Sallıyorum uykuya dalıyor emin oluyorum bıraktığım gibi uyanıyor. En son gece uykularına geçişte sallamayi bırakmaya karar verdim. Rutin oluşturdum. Hergun aynı saatte karnı doyacak banyosunu yapacak kitap okunacak iyi uykular öpücüğü koklasmalar derken 9:15 te isiklar sönecek.. yanına uzanıyorum debelenip uyuyor tabi sallanma kadar erken dalmiyor uykuya ama en azından gece beni salla diye uyanmıyor. bu sayede benimde bir taraflarim yer görüyor dinleniyorum. Darısı gündüz uykularına insallahhh