EceSultan doktora götürün ateşi düşük olsa da belki önemli bir şeyi vardır. Başlığı da bence değiştirin. Gereksiz. Sağlık sorunlarına bilgisi olan cevap verir yoksa neden vermesin? Bir garezi yoktur heralde size. Ama eş, kaynana vb konular kişisel görüş içerir. Herkes kendi düşüncesine göre yorum yapabilir. Mantık bu kadar basit.