Iyi aksamlar 6 bucuk aylik oglum var yaklaşik 1.5 aydır agiz cevresinde kizariklik oluyor sürekli kac kere dr ciktik ilk basta diş dönemi salyasi asitli emzikle sürtünme sinrasi tahriş olmus olabilir denildi sonra bebek egzaması denildi alerji diyen oldu süt süt ürünleri alerjisi var kac aydir diyetteyim yasakli gidalarida yeniyirum yüzünü nasil neyle gecirebilirim kullanmadik kremde kalmadi coresatin vito mustela bepanthol hametan aynj durumu yasayanlar varsa yardimci olursaniz sevinirim görselde atabilirim ne yaoacagini sasirdim her agizdan bi laf cikiyo