Mihranimmm 9 buçuk aylık kizim ek gıda istemior bugün akşam olmuş yediği yarim kase çorba değildir. Sütüm de azaldı anlıyorum ben. Emiyor sıkıntı yok ama doydugunu düşünmüyorum. Ama bir şey de yemiyor. Ne yapmalıyım arkadaşlar doyuyor mu acaba ondan mi yemiyor