Papatyammm Sedam kızım 15 aylık 🌼 80cm 10.100 gram . Valla benim ki bana göre az şöyle 11 11,5 olsa iyi olacaktı çok iştahsız iki gözümün çiçeği hiç bişey yemiyor
KeremTalha_4153 Sedam bayu gayet iyi kilosu da iyi ama boylu olduğu için kiloau belli olmuyordur. Oğlum 18 aylık 10 likilo saglığı yerinde olsun canım
Sedam arslaninannesi98 karantinadan dolayı uzun zamandır görmediğiniz kim görse ha ne kadar zayıflamış diyo ister istemez moralim bozuldu benim de sormak istedim