Deletedmom5151 ya kizlar oglum bugun cikti cok sukur ama emziriyorum ama gazini almadim kaynanam da diyo onun ne gazi olacak diyo ikinci kez emzirdim şu an bisey bilmiyorum ağlayınca korkuyorum nasıl yapmalıyım
Deletedmom200 Deletedmom5151 rabbim bı daha ayırmasın canım her emzirmeden sonra cikarmalisin yoksa sancılanır benimde eşim bebegimin gazını çıkartıyor :)
Deletedmom5151 Ozge_AyazEfee dikişlerim de ağrıyor daha tam oturamıyorum gazini falan alaçam ama tecrubesizlikte var şimdi
Ozge_AyazEfee Deletedmom5151 çok haklısınız 💛 ama bebeğinizin rahat uyuması için gazının alınması daha iyi olacaktır
busrasolak Göğsünüze yatırın sırtına yukarı aşağı masaj yaparak veya hafif hafif vurarak çıkartabilirsiniz benim bebeğim de 10 günlükken çıktı küvezden bana bebek hemşiresi hep öyle yaptırıyordu hala öyle yapıyorum sırtına vura vura . gazları oluyor acıkcası gazını çıkarttıktan sonra yatırın derim