kivirciginannesi Kızlar ilk defa yapıcam da canım çok istiyor, tutan tarifiniz nedir? Bir de kaşar peyniri ile olmaz mı , illa kendi peyniri mi lazım 🥰
Mina0607 kivirciginannesi ben 2 kaşık tereyağına 1 su bardağı mısır unu koyuyorum. Güzelce kavuruyorum. Sonra suyu kıvamına göre kendim ayarlyorum. Ben cok katı sevmiyorm. Suyu koyduktan snra normal kaşar rendeliyorum ben harika oluyo👌🏼
Dilara61 kivirciginannesi olur canim kasar peynirliyle ilk bol tereya koy tavaya guzel altin sarisi olsun ondan sonra 1 dolu kaşik misir unu koy icinde 30 sn kavur ondan sonra 1 bardak su koy icine karistir yavas yavas kati olmaya baslayinca dilimlediğin kasarlar koy icine guzel karistir lapa olana kadar ondan sonra altini kis yavas pişin tereya ustune cikincaya kadar ondan sonra affiyet ye canim 🤗♥️