05ay05az20e1sra14na9di3r27 şimdi herkesi etiketleyemem tabi ama arkadaşlar biberonu bırakmak zor ama imkansız değil yeterki isteyin. Bana doktorum bebek annenin memesini bir kez tutar ise bırakmaz memeyi bırakan annedir. Demişti. Haklıydı. Mama içen çocuk ölmüyor mama iyiki var çok şükür ya olmasaydı :/ ama anne sütünün yerini hiç birşey tutmaz bu da başka bir gerçek. Eğer biberon vermek istemiyorsanız emsin istiyorsanız sütünüz artsın istiyorsanız prof destek almalısınız. Ben çok zor bir süreç geçirdim bu konuda. Arabalarda emzirdim, banyoda sıcak düşün altında emzirdim. Mememin yarısı koptu kan aka aka ağlaya ağlaya emzirdim. Yeterki emsin diye çok çabaladım ve başardım. Benim sütümün ilk damlası 8. Gün geldi düşünün. Ama şimdi meme için şarkılar söylüyoruz oğluma 💜💜 yeterki isteyin.