2 aylik bebegim mamayla besleniyor ilk basta aptamil kullandım kabizlik sorunu yaşadı hipp combiotik kullandik gaz problemi cok oldu sma kullandık yemyeşil kaka yapti cok huzursuz oldu doktor aptamil comformil önerdi fakat bugun bakmadigimiz eczane market kalmadi hic bi yerde bulamadik tekrar hipp aldım gazdan kıpkırmızı oluyo hangi mamayi vereceğimi şaşırdım artık gaz yüzünden uyku uyumuyor 😔