Belgarelif13 Merhaba anneler; Kızım 1 yaşına girdi süte nasıl ne şekilde başlanmalı fikirlerinizi almak istiyoruz yardımcı olur musunuz
Deletedmom9 Belgarelif13 Günde 200 ml yeterli süt için. Yarıdan biraz fazla süt gerisi su şeklinde öneriliyor. Süt yerine alternatif yoğurt ve kefir var isterseniz.
melodininoglu Belgarelif13 ben 150 ye kadar süt bir cici bebe kalaninada ilisana kadar sıcak su ekliyorum canım 🖤
Deletedmom9 Belgarelif13 Yoğurt ve kediyi ayrı veriyorsunuz bu arada süt yerine verirseniz diye yazdım.
Belgarelif13 Muhtarlara başvuru yapınca çocuk 5 yaşına girinceye kadar süt veriyorlar diyorlar bilginiz var mı
Deletedmom9 Hunilianne Bunu bana atman üzdü. 😂 Süt vermek isterse arkadaş ben nasıl vereceğini yazdım. Yerine yoğurt ve kefir de ekledim tercih ona kalmış. 😘
Sarikuzumalp Belgarelif13 neden süt acaba. Onun yerine kefir veya ayran yapıp verseniz çok daha iyi aslında.
Belgarelif13 Sarikuzumalp ayran yoğurt zaten veriyorum ama 1 yaştan sonra süte başlayın diyorlar ya o yüzden
idil1990 Belgarelif13 benimkide bir hafta sonra bir yasina giricek bende denemek icin gunduz bir bardak seklinde vericem sonralari gece sutune dindurucem kismetse pinar devam sut dusunuyorum.
Hunilianne Deletedmom9 yok ben miktarına takıldım. Süt vermeyi geçtim onu verecek belli de bari az versin 😂
Sarikuzumalp Belgarelif13 ben 2 yaştan sonra diye biliyorum. Yani herhangi bir yararı yok onun yerine fermente edilmiş şekilde verin diyor doktorlar. Yinede sen bilirsin tabiki canım 🌺