MasalsMommy evet canım agladiktan sonra sakinlestirdim atak haftasindayiz sürekli ağlıyor 2 ay 18 günlük bebegim, ölçtüm sakinlesince 36.4 çıktı büyük ihtimal kendini sıktı
Bide bu akşam sürekli ağzına elini alıp alıp ağladi dış mi bu ne demek oluyo doktora yarın sorucam