Busra35 benim kızımdada vardı. Gürültülü kaka mukuslu kaka vardı. Karnından hep ses geliyordu. Çok az da kan görmüştüm ben. Kendim sağlık personeliyim gaitasında redüktan çalıştım pozitif çıktı. Doktorumuz relactaz başladı emzirme sonrası 5 damla veriyordum. Bir emzirmede veriyordum diğerinde vermiyordum bi dolu bi boş yani. Şu an gayet iyi kızım 10 gün sonra tekrar test istedi doktorumuz bu sefer negatif çıktı ilaç bitene kadar kullan sonra bırakabilirsin dedi bizde bıraktık 😊