Yagmur98 https://imgyukle.com/i/YUQs51 https://imgyukle.com/i/YUQBGI https://imgyukle.com/i/YUQh0A Kızlar bu nedir siğil mi elinin usutunde de küçük küçük 2 3 tane daha var
Deletedmom76 Yagmur98 evet canım malesef siil :/ şuan tedavisini görüyorum verrutol kullanıyotum cildiyeye götürüp bi gösterin yaş bakımından cocuklar kullaniliyormu bilmiyorum
Deletedmom76 Yagmur98 tabi şuan devam ediyorum ama yok oldu sayılır sıçrıyor, iki elimede sıçradı doktora gösterdiğimde bebeğe geçmesin hemen müdahele edelim demişti
Esilaprenses Evet siğil benimde vardı ellerimde hep sepiyordu yaktırdm bitti şükür tabi sizinki küçük nasl bi tedavi uygular bilmiyorum gecmis olsun
Berfinyusuf16 Evet sigil yillar once benim ellerimde vardi iş yaparken cok acirdi yaktilar oje tarzi bi ilac verdi gecti cok sukur birdaha olmadi.baska yerlerede sicriyor haberiniz olsun .doktora gostermenizde fayda var gecmis olsun