merve5561 Elifnur teşekkür ederim ben de kundak yapiyorum doğduğundan beri bırakmaya çalıştım ama kundaksiz uyumuyor ne zamana kadar kundak yapmayı düşünüyorsunuz
Elifnur merve5561 kundak olan yeri daha genişletmedim bile benim oğlum zayıf biraz. 4,5 aylık. Kilo alınca genişletirim önce. Sonra gözlemlemeyi düşünüyorum ne zaman kolunu çıkarmaya çok uğraşıp ağlarsa o zaman kol çıtçıtlarını açmayı düşünüyorum
PoyrazinannesiEbru Elifnur aslında mağazalrla sitelerinde çok fark var ben eve bırakıp baktım. Ayda bir çıkıyotum dısarı zatn
merve5561 Elifnur ben genişlettim 5 aylik kızım kundakli sevmedi artik biraz büyüyünce kolları çıkarıp giydiricem
Elifnur merve5561 kilosu da normalse zaten sığmaz gibi. Bakalım inşallah biz de en kısa zamanda genişletiriz biraZ kilo alsak
Zeyyy PoyrazinannesiEbru sana tavsiyem çuval gibi giyilenden alma çünkü 6. Aydan sonra çok hareketli oluyolar uyurken bile bacak kol bi kenarda bende ebebeğin ici elyaf dışı pamuk olan tulumu bar terlemiyo da usumuyo da gece sık uyaniyo bakıyorum içine ince bi pijama giydiriyorum üstüne de tulum zaten battaniye falan ortturmez atar hemen bi ara 70 tl idi indirim den 45e aldım
Elifnur PoyrazinannesiEbru aynen öyle. ne iyi ben de kanguru aldım çıkabilmek için ama daha alıştırıyorum evde bakalım
Deletedmom324 PoyrazinannesiEbru merhaha. Ben HALO marka aldım. Baya arastırmıstım. Baya da büyük aldım. Tog degerıne bakarak sectım. Ne terletiyor ne de üşütüyor. İyi ki almışım diyorum.
Elifnur merve5561 4ay 20 günlük 6 kilo. Emdiği karnında durmuyo ki kilo alsın ☺️ Doktorumuz süt alerjisinden şüphelendi kilo alımı durmuş
PoyrazinannesiEbru Deletedmom324 ben de ondan bahsediyordum işte . Etiketinde hangi derecede kullanılması gerektiği yazıyor. Sadece lcw de buldım ondada beden yoktu. Ben de normal pofuduk olanlardana ldım civilden
Deletedmom324 PoyrazinannesiEbru ben ınstadan netten arastırıp kı cook uzun surdu. Lcw ye bakmıstım bende. Halo tercıh ettım. Kolsuz.
Wrw PoyrazinannesiEbru merhaba eger bebeğiniz asırı terliyosa elyaf dolgulu kalın tulumlar daha çok terletir tecrübeyle sabit hem üstünü açtıgı için hemde çok terlediği için lcwdan almıştım 1gece bile kullanamadık o tarz tulumları woolnat merino yünü tavsiye ederim pahalı ama gerçekten verdiğiniz parayı hakediyo rahat 2sene giydiririm oda ısınıza uygun giydirdiğinizde terletmiyo sıcacık tutuyo üstünü örtmüyorum zaten örtsemde acıyo şuan çok rahatım 😊