Papatyammm Kızım 15 aylık ama henüz bingildagi açık. 15 ay ve üzeri olup da bingildagi açık olanlar var mi
sedaykn Papatyammm Biz çocuk nörolojisine gitmiştik başka bir nedenden doktor 2 yaşına kadar normal dedi. Kendi doktorumuz da öyle söylüyor. Ama d vitaminine devam ediyoruz. Ocean 600 olanı verdi doktor. Siz d vitamini kullanıyor musunuz ?
Papatyammm Merve ne zaman kapanır çok sıkıntı ediyorum kendime yani 2,3 ay kaldı 18 ay olmasına sanki 2,3 ayda kapanmicak gibi
aybarspasa_30 Papatyammm Bnimde 15 aylık oğlum açık henüz kapanmadı bingildagi bende merak ediyorum bir sorun olur mu acaba 😣😣
balmom Papatyammm 20 aylık bizimkide parmak ucu kadar kaldı Dr kış gebeliği geçirdiyseniz sizden kaynaklı normal dedi
minikurabiyem Papatyammm 22 aylığız çok az bir açıklığımiz kaldı d vitamini kullanmaya devam ediyoruz 2 yaşına kadar normal dedi doktorumuz her ay duzenli kontrole gidiyoruz baş çevresi ölçülüyor, takip ediliyor