Rabiays 3. Ay da hepimiz geçtik o dönemlerden canım. Benim kızım 10 saat emmedi düşünebiliyo musun. Veriuorum almıyo veriyorum almıyo. Doktor korkma acıkınca mecbur alacak dedi.
Ve direnemedi daha fazla aldı
. 3. Ay atak dönemi en zoru. 0-3 ayı atlat hepsi gececek. Biz şimdi 5 aylıgz koca kz oldu aglamalar bitti gülücükler saçıyo. Bitiyo. Biraz daha sabır 🧚🏻♀️😊