kubraersin50 ikizleriim canım geçmiş o olsun ben sürekli oluyorum göğsünü sag sürekli sıcak suya gir güzelce ovala parol iç ve bol bol dinlen
kubraersin50 kubraersin50 genel cerrahiye gittim enfeksiyon çıktı kanımda antibiyotik kullandım o günden sonra uç kez daha oldum artık evde sagıyorum göğsümü sürekli parol içiyprum duşa giriyorum
Batu55 Hazalikaa ha anladım iğneyle sütü çekiyorlar genel cerrahi de benimki açılmıştı çekmedi ama apse yaptı
Batu55 ikizleriim cnm eğer hala tıkalı ise şişe usulü var onla açılır istersen anlata bilirim ama açıldıktan sonra sagman lazım ters emzirmen lazım
Bulutluhava ikizleriim ben denemedim ama bana da biri söyledi geçmeyen mastitini öyle tedavi etmiş. Meme ucundan tutup halı çırpar gibi 4-5 defa silkelemiş ve açılmış tabi sonrasında sağmak lazım galiba. Çok geçmiş olsun