Hafsayusuf aslında yatma özelliği çoğunda var ama şöyle; mağazada size gösterdiğinde bayaa yatıyor, ama arabaya taktığınız zaman, arkasında koltuk olması sebebiyle çok az yatabiliyor. 360 derece dönenlerden alırsanız, yan çevirip yatma özelliğini kullanabilirsiniz, ama dönmeyenlerde yatma özelliği çok kullanışlı olmuyor. Ben dönmeyenden kullanıyorum, yatıramıyorum ama kızım zaten 2 yaşında, yani benim için çok önemli bir özellik değil. Joie kullanıyorum, 0-36 kg.