Merhaba anneler, bebeğim 3.5 aylık ve doğduğundan beri hiç 2 saati geçen uykusu olmadı. Hala geceleri 1.5 saat yada 1 saat arayla uyanıp emip uyuyor. Yada kucağıma alınca uyuyor bir süre sonra. Sizce neden uzun bi gece uykusu yok, tek başıma baktığım için çok yorucu oluyo bu şekilde