cocukadam
Öncelikle geçmiş olsunn ..
Ben pozitif eşim negatıf oğlum 11 aylık emiyo. Odalarınızı ayırmanızı tavsiye ederim . En ufak bişeyden geçebilen bir virüss cok dikkatli olun . Benimde bugün karantinanın 10 günü . Eşimle oğlum başka odada sadece emzirirken temiz kıyafet giyip alıyorum kucagıma . Çift maske ve 20 sn el yıkamanızı öneririm .şuanlık bulaştırmadım .inşallah kolay bir sekılde atlatırsınız. Sıkmayın canınızıı.. Tekrardan geçmiş olsunn