[silindi] Merhaba annelerim 3 aylık oğlum var boyun katlarında kızarıklık var pişik olmuş gibi bu normal mi pişik kremi vs sürmeli miyim yoksa kendi geçer mi? Yaşayan anneler yazabilir mi🤗🤗
mina00 [silindi] banyoyu ne sıklıkla yaptırıyosunuz? Terleyık derısı bır bırıne surtundugu ıcın oluyodur
ecevolkan12 [silindi] banyodan sonra güzel yağlıyorum ben. Birde pişik kremi sürüyorum gün içinde 1-2 kez geçiriyor. Geçmiş olsun🙏🏽