Mirnurs merhaba, hayırlı olsun dogumunuz. Biberon kaynaklı meme reddi için sabırla ve şefkatle her sagdıgınız süt kadar mama miktarını azaltarak beslemelisiniz, ayrıca emzirme kampı bilgileriyle emzirme kampı yapabilirsiniz.Mamayı veya sütünüzü biberon yerine memenizdeyken emzirme destek sistemi ( eczanelerde satılıyor beslenme sondası) ile vermeye çalışın. Rahata alıstıgı için emmek zor geliyordur. Sık sık ( mesela 1,5 saatte bir emzirmeye çalışın dudak kenarlarını temiz elinizle severek uyarım yapbilirsiniz) mutlaka multivitamin kullanın sekerden uzak durun, bol su için. Sagım öncesi memelerinize masaj yapın. Henüz durum cok yeni oldugu için biberonu cıkartırsanız aradan emzirme işiniz çözülür. Mamayı da dediğim gibi zamanla azaltarak bitirirsiniz, öncelikli olan emmesi. ( mamayı şimdilik bırakmayın biberonu bırakın) saglıkla büyütün. Zor da olsa bebeğinizle hep gülümseyerek sefkatle konusun. Emeceğine inanın. Uykusunda onun kulagına anneni emiyor ve büyüyorsun diye telkinlerde bulunun. 💐