Defneninannesi54 2 bucuk aylık kızım 1 2 gündür ağzımda köpük yapıyor Bi ağzı akıyor benim gibi olan varmı yaşayan neden olur kötü bir durum olduğunu düşünmüyorum ama tecrübelerinizi paylaşırmısınız
mina00 Defneninannesi54 oluyo oyle 3 ay 14 gunluk agzından salya kopuk ne geldıyse akıtıyor okudum normalmıs
Dunyamsensn2008 Defneninannesi54 Korkmayın kötü bir durum değil normal olabilir benim oğlumda da oluyordu hatta dış dönemlerinde çokça görürsünüz.
Brc_sbs Defneninannesi54 2 aylikken olmustu bizimde , kendi kendine oyun yaptığını soylemisti cevremdekiler.. suan 5 aylik hala yapıyor ☺️
KubrAyhanYigit 2ay 23günlük oğlum bizde de var aynı durum sorun yok merak etmeyin ellerinde her fırsatta ağzında hatta :)