Niliput Merhaba arkadaşlar .. kızım 2 aylık oldu bugün karma ve zatürre aşısı oldu , ateşi çıkar mı ? İlk olduğundan endişeliyim , kimisi ateş yapar kimisi yapmaz sadece huzursuzluk olur diyor… verem sonra olacak .sizin deneyimleriniz neler?
Mrs_Ladybird Niliput bende bekliyim bizim de ay sonu aşımız olacak ama genel olarak dedikleri bazısında ateş bazılarında sadece huzursuzluk bazıların da da hiç bişey olmuyor
Defneninannesi54 Niliput bizim 3 ü aynı anda oldu huzursuzluk var ateş de yaptı bünyeden bünyeye değişebilir tabiki
Gamzeburkan Niliput bebekten bebeğe kesinlikle değişiyor bizde çok hafif ateş oldu calpol verdim o kadar huysuzluk falanda yapmamıştı
drn5410 Niliput 2 ve 4. Ay aşılarımızda bende çok korkmuştum yan etki ateş vs yapacak diye çok şükür bin şükür hiç bir yan etki görmeden atlattık.. İçinizi ferah tutun kızlar yan etkisiz de geçebiliyor ☺️
Defneninannesi54 Niliput ben öle yapmadım ya ebe ateşi çıkabılır dedi eve gidince 1 çay kaşığı ver sen dedi öle verdim sonra gecede hafif çıkmaya başlayımccada verdım 37 bucuktu
Niliput Doktorlar farklı derecelerden sonra şurup fitil verin diyorlar ..benimki 37.5 aşarsa verin dedi kızlar sizinkiler kaç ? Sonuçta biraz da bakterilerle savaşması için çocukun ısısı yükselecek normal değil mi ?
Niliput Dün iyiydik uyku hali vardı ateşimiz çıkmadı . Bugün hiç uyumadık ateş yok ama çok huzursuz 😔