Ek gıdaya geçtik bebeğim için oturduğum yerin köylerinden gidip kendilerinin yetiştirdiği sebzelerden alıyoruz. Ama tabi çok az porsiyonlar hazırladığım için kalıyor. Mesela aldığım sebzeleri yıkayıp küp küp kesip buzdolabı poşetine koyup derin dondurucuda saklasam pişirince çıkarsam olur mu tadında bozulma veya vitamin kaybı olur mu ?