Mevanurummm Arkadaşlar merhaba bana bir fikir verirmisiniz kız kardeşim 33 haftalıkken doğum yaptı haliyle yeğenimi küveze aldılar inşallah cuma günü çıkar diye düşünüyoruz kardeşim hastane odasını süslemek istiyordu ama böyle olunca süsleyenleri bende içinde kalmasın diye evini süslemek istiyorum bebeği ile geldiğinde sizce yatak odasınımı süsliyim bebeğiyle orda uyuyacak yoksa küçük bir odası var orayı mı daha oda yapmadılar ama orası çocuk odası olucak bir de nasıl bir süsleme yapayım bir fikir verirmisiniz
ikimelekannesiZR Mevanurummm balon çiçek kullanacaksanız yattıkları odada koku olabilir bebek rahatsız olabilir ben olsam farklı bir odayı süslerdim ve balonlarda çok şık duruyor ☺️
asz Mevanurummm ben olsam evin salonunu süslerdim.sonuçta en çok orda vakit geçirecektir eminim bebeği ile(yani ben sadece gece uykusuna geçiyordum odama bebeğim ile..salona da ufak bi beşik koymuştum)yatak odası kapısına da kapı süsü yapardım sadece.
kahvekokusuu Mevanurummm suslemede muhtemelen balon çiçek kullanacaksiniz ve balon patlar cicek kokar bebekte korkabilir o yuzden evin salonunu suslemeniz daha guzel olur bence Allah saglikla büyütmeyi nasip etsin😍
Zeynonunannesiii Mevanurummm ev süsleme diyince İstanbullu gelinde Süreyya’nın arkadaşının bebeği ile eve getirdikleri bir sahne vardı çok güzel ev süslemişlerdi o sahneyi izleyin 🥰
Berfinyusuf16 Bence bebegiyle yataknodasinda kalicaksa orayi susleyin suan bebegi küvezde ona moral gerekli bebegiyle gelip o odada ilgilendikce mutlu olucaktir 😊
Mevanurummm ikimelekannesiZR ever şu içinde tüy bulunan balonlar var ya şeffaf onlardan aliyim dedim bide ışıklı toplar oluyor ya yatak başına onlardan mı koysam daha sonraları bebeğinin odasına almayı düşünüyordu onlardan hem emzirirken onları yakar onlar kokulu olur mu
Mevanurummm asz Evet Buda bir seçenek ama salonu biraz ufak almak istediği bir kapı süsü vardı dedi ki ben bunu yaparım malzemelerini aldı ama yapamadı sizce o beğendiği kapı süsünü alsam mı şimdi yapmaya fırsatı olmaz
Mevanurummm kahvekokusuu çocuk odasını yapacağı oda nasıl olur peki orada kıyafetleri var bezini felan oraya koyucak
Benibisall kahvekokusuu çiçek kokar mi 😄😄 Yoksa sen yemekteyizde ‘’ bu cicegi burdan alın okjijen saçıyor diyen kadin misin yada bi akrabalik var mi 😄😄
kahvekokusuu Benibisall cicek kokar mi sorusu bana sacma geldi ama ssn bilirsin fikir sormussun söyledim kendi fikrimi
Benibisall Bence direk salona bi masa hazirlayin lohusa şerbetini, bardakları, ikramlik biseyler hazirlayin böyle ufak bi sehpa da olur ama bi köşe olsun yanina balon standı koyun organizasyon malzemeleri satan yerde bir suru değişik seyler var gidin bakin
Benibisall Mevanurummm bence lohusa serbeti zaten olmalı ikramlik tatli tuzlu kurabiye hazirla sütü olsun annenin onlari koy yanına oyuncak tarzi bisey koy varsa taki yastığı koy 3lu zigonlari yan yana koyup uzerine hazırlayabilirsin kadeh falan koyarsin serbetler için şık olur fotograf cekinir kardeşin orda ani olur
Baldantatli Kapiya isimli yazi balonlar rengarenk anneye ozel yazili notlu bir cicek ve hediye yada ikisinin ilk anki resimleri varsa bir ciktiyka cerceve haline getirilebilir