Nazligktg Hanımlar bebeğim 9 gün yoğun bakımda yattı uyurken biberonla beslenmeye alışmış.Kesinlikle uyanıp memeyi emmiyor. Ne yapıyorsam uyanmıyor.Ne yapcam bilmiyorum morelim çok bozuk. Yardımlarınıza ihtiyacım var..
Melikederinakinnn Nazligktg canm meme ucun kucukse bebisin cok almayablr ama silikon gogus ucu var avent small eczaneden ondan alip onla emzireblrsn biberon sanar ve alir yavas yavas sonra silikon meme ucunu braktrablrsn birde biberon almasi memeyle biberonn akis hizindan kaynaklanyo biberondan hizli hizli sut gelirken memeden yorulark az az geliyor Emzirme pozsyonlarini dgstr google a yaz emzirme pozisyonlari diye 9 farkli pozisyon var sutun akis hizini arttiracak sekilde sana uyan sekilde emzireblrsn ama en rahatu yataga uzan bebisinide yanina yatr memene tuttur
seda_anil Nazligktg https://instagram.com/emzirme.danismanligi?igshid=6ndsm4qum7zr profil bilgisi bu kesinlikle tavsiyeletini dinlem3lisin ve birde momstok anne cayi var super bir sut arttirici. Zaten sayfayi incelesen tatmin olursun😊
Deletedmom5284 bir danışmandan yardım alın derim meme reddi kolay değil, Allah’tan bebeğiniz küçükmüş hızlıca atlatırsın zannımca bol bol ten tene temas yapın