Merhaba kızlar,oğlum 6aylık.Ek gıdaya başladık.Meyve ve sebze veriyorum şuan.İlk sorum:Bebeğim yedikten sonra kusuyor sürekli.Sebebi nedir,alerji belirtisi ne oluyor?Diğer sorum oğluma yoğurt mayalayacağım.Ancak keçi sütü bulmakta sorun yaşıyorum.Sizler neyle yoğurt yapıyorsunuz?