Uzun bir süre ek gıda da iştahsızlık yaşadık..neyse sonra iştahımız açıldı yememiz..ama soruna bir anda mama içemeyi bıraktık içmiyor ama geceleri uyuyamıyoruz açlıktan sütüm az çünkü yada bugün öğlen yemeği yemedi uyumadı hala eziyet ediyor mamayı tekrar nasıl sevdirebilim ? Sütte içmiyor bu arada pipet aldım ama icemedi bardaklada içmiyor