Zeynepalya_ve_annesi Kafayı yemek üzereyim bişeyde yok ama sürekli kaşınıyor kuaför arkadaşıma sordum boya istiyordur diyor geçen ay boyadım yine kaşınıyordu acaba dökülen saçlarım çıkıyor o yüzden mi varmı böyle olan ya çözüm bulan varmı
Zeynepinannesiii Zeynepalya_ve_annesi kullandığınız sampuan kasindiriyordur belki. Ben sabit ayni marka kullanmadigim zaman hemen kasiniyor ve kepek oluşuyor
Dunyamsensn2008 Zeynepalya_ve_annesi Kepek kaşıntı yapıyor bende olduğu zaman.Saçınıza çok şampuan dökmeyin ,bir de bol suyla duruylayin.
Zeynepalya_ve_annesi Monaroka yok yok 3 gün üst üste gaz yağı yaptım sabahtan akşama bekletttim hiçbşey çıkmadı eşim erkek berberi ona baktırdım bitmi var diye ayır aayıra taradı yok ben her banyoda tarıyorum bit taragıyla hiçbişey yok beyaz beyaz tozlardan başka bişey çıkmıyo
Zeynepalya_ve_annesi Eymenimm34 yok değil yani kabuk kabuk değil ama eşim diyoki şaıdımça beyaz tozlar çıkıyo tırnağımın arasında bile kalıyor
Zeynepalya_ve_annesi Dunyamsensn2008 valla canım 60 lt lik kazan yetmiyo sadece kafamı yıkıyorum hem uzun hemde çok gür saçım kestirsem eşim izin vermiyo şuan saçım sarı siyaha döncem siyahken hiç kaşıntım yoktu ne zaman saçımı ombre yaptım o zamandan beri kaşıntı var