___sonbahar___ ben 4 aya girdiği gibi vermeye başladım doktorumuzun tavsiyesi ile yani sonuçta kendi yemeğimizi vermıyoruzkii öyle olsa doktrmzda verme derdi kendi fikirlerini varsayarak sakınn aslaa diyenlere çok kızıyorum benim bebeğimde normal bir bebek verdim herkezin tabiki aynı olamaz sindirimi ama anne olarak anlarsınız hazımsızlık oldugunu ve azaltırsınız