Htcmthn Bebeğinin süte ve yumurtaya alerjisi olup 9.ay aşısını yaptıran ya da yaptıracak olan var mı içinde yumurta akı süt proteini varmış bu aşının 🤔
Damla93 Htcmthn 9. Ayda aşı var canım götür sen hemşireye söylersin alerjik olduğunu yapar veya yapmaz nasıl uygun görülürse artık çoğu kişi bilmiyo aşı takvimine yeni eklendi çünkü
iki_prens_annesi_ Htcmthn bizi de çağırdı gidince de rutin kontrol icin cagirdim dedi boy kilo bas cevresi bakti bingildaga bakti yasinda gelin dedi
Htcmthn iki_prens_annesi_ anladım yarın bi gideyim bakalım ama bana aşısı var dedi hatta sağlık ocağı alerjik bebek olduğu için vurmuyormuş aşıyı alıp hastanede yaptıracağız
Htcmthn Damla93 evet canım normalde 1 yaşında yapılıyormuş ama değişti dediğin gibi sadece bebeğim alerjik olduğu için korkuyorum bi etki gösterir mi diye
Kkubu80 Htcmthn evet canim yapiliyor yaptirmama gibi birsey yok sadece bebek vücudu tepki verebilir diye doktor gozetiminde yapılıyor