seymaaras ne linci ya benim bu açtığım 2. Hesabım kesinlikle linç tarafı deglm + linç kelimesinden bile nefret ediyorum
kullanıcı adım bile tepki amaçlı açtım.
bana niye soruyorsun adet olup olmamakla kürtajın alakasını . Ben nerden bileyim .
Post sahibine insanca sordum açıklamak zorunda degl saygı duyarım