bgm_01 6 nisan doğumlu benimde oğlum 😇 5 ay 1 hafta gibi başlamıştık taşımlara. Şu an her şeyi veriyorum hemen hemen bi bakliyata yeni başladım sadece. Blw yöntemiyle gidiyoruz çoğunluk o yüzden rahat yiyor kahvaltısını sağlam yaptırıyorum diğer öğünler biraz daha hafif geçiriyo. Öğlen çorba genelde akşam da sebze yemeği ya da muhallebi. Diş döneminde fazla iştahlı olmuyorlar ama 😑