Ben 2 gündür bi düzen oluşturdum iyi gidiyoruz. Sabah 10 da uyanıyo, 12 de öğlen uykusu yapıyoruz. 3-4 arası şekerleme yapıyo. Biraz yoruyorum oynuyoruz falan. Sonra oyun halısına koyuyorum 6-6.30 arası gözleri gitmeye başlıyo artık, bende odaya götürüp loş bi ortamda emzirirken uyutuyorum. Nerde uyutuyosan uyanınca ordan başka bi yere götürmen lazım, yani yatak odasına geldiğinde oranın uyku yeri olduğunu anlaması lazım, uyumadığı zamanlar hep başka odada oyala ki yatak odasına gittiğinde artık uyku vaktinin olduğunu anlasın. Mesela benim kızım salondan yatak odasına gidince uyutacağımı anlayıp ağlıyo 😂 4 ay 2 günlük benimki de