eymenmom25
Canım bu zamana kadar ben kızımla hiç baş başa gitmedim hep eşim iş çıkışı gitti saat 4 de çıkıyor işten
Ama geçen 2 hafta 2 kere ben gitmek zorunda kaldım sıkıca giydirip üstünde örttüm bebek arabasına yürüyerek gittim taksiyle geldim çok şükür hastalanmadı uslu durdu zaten bebek arabasında giderken bir süre sonra uyuyor